با تصویب هیئت وزیران نیکبخت ،میرمحمدی و جبارزاده استانداران همدان ،یزد و آذربایجان شرقی شدند

یزدفردا "با تصویب هیئت دولت میرمحمدی استاندار یزد شد.

با تصویب هیئت وزیران نیکبخت ،میرمحمدی و جبارزاده استانداران همدان  ،یزد و آذربایجان شرقی شدند

 

در این جلسه، گزارش وزارت راه و شهرسازی از طرح مسكن مهر ارایه شد و دولت در این باره بر انجام اقدامات لازم جهت تكمیل پروژه های مسكن مهر و تامین تدریجی خدمات آن تاكید كرد.
همچنین دولت كلیه دستگاه های اجرایی ذیربط را موظف کرد كه در جهت حل مسائل و مشكلات پروژه های مسكن در حوزه ماموریت خود اقدام نمایند تا فرایند تكمیل و واگذاری واحدهای اتمام یافته تسریع یابد.
به موجب این تصمیم همچنین كمیسیون امور زیربنایی ، صنعت و محیط زیست موظف شد كه راه های تامین اعتبار مورد نیاز برای ادامه كار با توجه به عدم تزریق پول پرقدرت كه منجر به افزایش تورم خواهد شد را بررسی و به دولت پیشنهاد نماید.
در ادامه این جلسه دولت ، وزاری امور اقتصادی و دارایی ، نیرو، راه و شهرسازی و رییس كل بانك مركزی را موظف نمود كه جهت آگاهی شهروندان از آثار كلان این طرح از جمله آثار تورمی كه به بار آورده و تعهدات فاقد منابعی كه برای دولت یازدهم مشكلات فراوانی را ایجاد نموده است، اطلاعات لازم را در اختیار مردم قرار دهند.
در این جلسه ، هیات وزیران همچنین با انتصاب اسماعیل جبار زاده، سید محمد میرمحمدی و محمد ناصر نیكبخت به ترتیب به عنوان استاندار آذربایجان شرقی، یزد و همدان موافقت كرد.

خبر فوق را به زبان مورد نظر ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا